The Cultural Affairs of EMAM Khamenei College of Bushehr
امور فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای استان بوشهر

رييس دانشگاه فني و حرفه اي كشور:

60هزار دانشجو امسال دراين دانشگاه پذيرش مي شوند

بوشهر- رييس دانشگاه فني و حرفه اي كشور گفت: هم اينك 20تا 30 هزار دانشجو در مراكزدانشگاهي فني وحرفه اي مجوز دار مشغول به تحصيل هستند كه پيش بيني مي شود امسال 60هزار دانشجوي ديگرنيز جذب اين مراكز شوند.

براي مشاهده خبر به ادامه مطلب مراجعه كنيد

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط محمود حیدریه


با توافق به عمل آمده بين امور فرهنگي دانشكده امام خامنه اي و رياست محترم كانون پرورشي و فكري دستور شد اساتيد ، كاركنان و دانشجويان دانشكده امام خامنه اي از سينما كانون استفاده كنند.

براساس اين توافق تمامي دانشجويان و كاركنان و استاتيد به صورت 50 درصد تخفيف از سينما استفاده خواهند نمود.

 





ارسال توسط محمود حیدریه

براي مشاهده بيشتر به ادامه مطلب مراجعه كنيد

در ادامه مطلب:

1-متن تهيه شده توسط خبرنگار امورفرهنگي دانشكده

2- خبر منتشر شده توسط روابط عمومي دفتر امام جمعه

3- دانلود عكس هاي ديدار با امام جمعه

4- دانلود فيلم پخش شده در صدا و سيماي بوشهر



ادامه مطلب...

ارسال توسط محمود حیدریه

براي مشاهده بيشتر به ادامه مطلب برويد.....

در ادامه مطلب:

1- گفته هاي استاندار و رييس دانشكده

2- دانلود فيلم پخش شده از صدا و سيماي بوشهر(اخبار)

3- دانلود عكس



ادامه مطلب...

ارسال توسط محمود حیدریه

         اولين دوره رقابتهاي فوتسال جام رمضان، يادمان تاسيس دانشگاه فني و حرفه اي، و با شعار رمضان ماه مودت و رحمت با حضور 21 تيم در 4 گروه (3 گروه 5 تيمي و يك گروه 6 تيمي در سالن تربيت بدني شهيد آويني دانشكده امام خامنه اي بوشهر از روز دوشنبه 10 مرداد و بصورت دوره اي و به مدت يك ماه در طول ماه مبارك رمضان برگزار گرديد.

 

براي ديدن كامل خبر به ادامه مطلب برويد........ 



ادامه مطلب...

ارسال توسط محمود حیدریه

 

ثبت نام كنكور كارداني آموزشكده فني آغاز شد.
در اين باره به نقل از سايت سازمان سنجش كشور، ثبت نام تا روز 25 ارديبهشت ادامه خواهد داشت و امتحان آن در روزهاي 6 و 7 مرداد ماه سال جاري در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. بنا به نقل از همين سايت، دانشكده امام خامنه اي بوشهر امسال ظرفيت بيش از 350 دانشجو را اعلام نموده است. براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh .org مراجعه نماييد.




تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:سازمان سنجش, امتحان كنكور,
ارسال توسط محمود حیدریه

 

بازديد از كارخانه سيمان برازجان
بنا به گزارش خبرنگار نشريه بصيرت، در ادامه بازديدهاي علمي دانشجويان دانشكده امام خامنه اي بوشهر، روز شنبه 10 ارديبهشت، 23 نفر از دانشجويان رشته الكترونيك به همراه استاد خود جناب آقاي عليرضا زنده بودي از كارخانه سيمان برازجان بازديد به عمل آوردند. در اين بازديد دانشجويان علاوه بر كارخانه، از قسمت هاي  اتاق كنترل نيز  ديدن كردند. لازم به ذكر است كه پيش از اين نيز دانشجويان از كارخانه سيمان بازديد علمي ديگري داشته اند.
 




ارسال توسط محمود حیدریه

 

اين مطلب را آقاي دشتي زاده معاونت محترم دانشجويي و آموزشي بيان كردند و اظهار داشتند: اين مسابقات با حضور تعداد زيادي از دانشجويان دانشكده امام خامنه ا ي بوشهر و مركز تربيت معلم علامه طباطبايي بوشهر و در محل مركز تربيت معلم برگزار خواهد شد. ايشان همچنين اظهار داشتند: شركت دانشجويان در اين مسابقات در مقايسه با سال گذشته از رشد چشم گيري برخوردار بوده است. ايشان اظهار اميدواري كردند كه با توجه به رويكرد جديد در دانشكده امام خامنه اي بوشهرشاهد كسب عناوين برتر در سطح كشوري نيز باشيم.




ارسال توسط محمود حیدریه

 

 
آيين تجليل از خادمان بي ادعاي تعليم و تربيت در محل دانشكده امام خامنه اي بوشهر گرامي داشته شد.
اين آيين با حضور رياست محترم حوزه علميه بوشهر، روساي پيشين دانشكده، كاركنان و اساتيد و خانواده هايشان و به منظور تجليل و تقدير از مجموعه دانشكده امام خامنه اي بوشهر برگزار گرديد. در اين مراسم آقاي بهروزي رياست دانشكده امام خامنه اي بوشهر، در سخناني كوتاه ضمن تقدير و تشكر از تمامي معلمان ، گزارشي از عملكرد خود را بيان نمودند. ايشان در بخشي از سخنان خود با تبريك تبديل شدن آموزشكده به دانشكده، اظهار اميدواري كردند: اميدوارم كه در آينده علاوه بر تبديل دانشكده به دانشگاه بزرگ فني و حرفه اي استان بوشهر، اين دانشكده نه تنها در شهر بوشهر بلكه در استان بوشهر بتواند منشاء خدمات ارزشمندي در راستاي علم و دانش شود. ايشان همچنين با اشاره به تمام تلاشهاي انجام شده در دولتهاي نهم ودهم، پيش بيني كردند كه بزودي شاهد بهره برداري از پروژه هاي دانشكده باشيم. پروژه هايي كه به اذعان كارشناسان مي تواند تحول عظيمي در عرصه دانشگاه در استان بوشهر بوجود آورد. آقاي بهروزي همه اين پيشرفتها را مديون تلاشهاي روساي پيشين دانستند و گفتند: اميدوارم با تحت پوشش قرار گرفتن دانشكده زير نظر وزارت علوم، تلاشهاي تمام اين مديران تكميل گردد.
در ادمه اين مراسم علاوه بر هنرنمايي هنرمندان استان بوشهر، طي مراسمي از كاركنان و اساتيد دانشكده تقدير و تشكر گرديد.  




تاريخ : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:مراسم تجليل, روز معلم, اسكندر بهروزي, هنرمندان,
ارسال توسط محمود حیدریه

 

تيم فوتسال دانشكده امام خامنه اي بوشهر با كسب پيروزي در مسابقه ديروز به فينال مسابقات بين دانشگاهي استان راه يافت. بنا به گرازش خبرنگار نشريه بصيرت، تيم فوتسال دانشكده نخست با يك گل از حريف پيش افتاد ولي پس از دقايقي اين بازي به تساوي شد. در ادامه تيم حريف با استفاده از خستگي تيم دانشكده امام خامنه اي توانست گل دوم را به ثمر رساند. اما اين گل خيلي زود توسط بازيكنان دانشكده پاسخ داده شد. بنا به گزارش خبرنگار ما، بازيكنان دانشكده امام خامنه اي بوشهر با استفاده از تفكرات مربي خود جناب آقاي هوشيار، و با استفاده از نيروي خود توانستند در ضربات پنالتي تيم حريف را شكست دهند. اطلاعات تكميلي بزودي بر روي وبلاگ قرار خواهد گرفت.




ارسال توسط محمود حیدریه

 

با موافقت نمایندگان مقرر شد:
الزام وزارت علوم به تشکیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای
نمایندگان موافقت کردند که وزارت علوم با استفاده از امکانات موجود، دانشگاهی با نام فنی وحرفه‌ای تشکیل دهد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir)، نمایندگان در نشست علنی عصر امروز مجلس (13 اردیبهشت) در ادامه بررسی جزئیات هزینه‌ای لایحه بودجه با الحاق بند 63 به این لایحه موافقت کردند.
بر اساس این بند، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موظف است بدون بار مالی جدید، با استفاده از امکانات و نیروی انسانی موجود دانشگاه فنی و حرفه‌ای را تشکیل دهد و همه دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور را از آموزش و پرورش به این دانشگاه با شرایط یاد شده منتقل کند.




تاريخ : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:دانشكده, وزارت علوم, دانشگاه فني و حرفه اي, خانه ملت,
ارسال توسط محمود حیدریه

 

 

تشكيل تيم بسكتبال دانشكده امام خامنه اي بوشهر

بنا به نقل از آقاي هوشيار استاد تربيت بدني دانشكده امام خامنه اي بوشهر، پس از مذاكره با آقاي شريفيان ترمينات اين تيم آغاز گرديد. اين تيم خود را براي مسابقات ورزشي كشوري آماده مي كند.





ارسال توسط محمود حیدریه

 

اولين نشست رييس دانشكده با پرسنل
اولين نشست آقاي بهروزي در سال جاري روز سه شنبه و ساعت 30/15 و در محل دانشكده و در ميان جو بسيار صميمي برگزار گرديد. آقاي بهروزي در اين نشست ضمن تاكيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر جهاد اقتصادي، از پرسنل خواست تا پيامبر را الگوي خود قرار دهند و الگوي حسنه اي چون پيامبر اكرم داشته باشند. ايشان خاطر نشان ساختند: امروز مديريت جهاني در روابط انساني است و ما بايد افرادي چون امام بزرگوار، مقام معظم رهبري و شهيد رجايي را الگوي خود قرار دهيم. در ادامه جلسه آقاي دشتي زاده معاونت محترم دانشكده با اشاره به نامگذاري سال 90 به نام جهاد اقتصادي يكي از مصاديق جهاد اقتصادي را صرفه جويي عنوان كردند و گفتند: امروز ما مي توانيم به نوبه خود با صرفه جويي در پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري همراه شويم. آقاي كردي معاونت محترم مالي و اداري نيز ضمن تشكر از تمامي همكاران ضمن ارائه گزارشي از عملكرد خود نويد يك تحول را در حوزه اداري اعلام كردند. همچنين ايشان توسعه خدمات اداري و مالي را براي همكاران پيش بيني كرده و از ايشان خواستند تا مثل گذشته با امور اداري و مالي همكاري صميمانه اي داشته باشند.




ارسال توسط محمود حیدریه

بنا به گزارش خبرگار نشريه بصيرت، جمع كثيري از دانشجويان دانشكده در مراسم تحصن دانشجويي در حمايت از مردم بحرين شركت كردند. اين تحصن روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 31 فروردين لغايت 2 فروردين در كنار ساحل برگزار شد. خبرنگار ما همچنين مي افزايد كه استقبال كم نظيري از سوي دانشجويان دانشگاه هاي استان شده بود.





ارسال توسط محمود حیدریه

سرپرست آموزشكده هاي فني و حرفه اي وزارت علوم منصوب شد
تاریخ - 04/02/1390

دکتر حسين نادري منش معاون آموزشي وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری، دكتر سهراب رضائي عضو هيات علمي آموزشكده انقلاب اسلامي را به عنوان مدير كل و سرپرست آموزشكده هاي فني و حرفه اي جهت ساماندهي و انتقال اين مجموعه به وزارت علوم منصوب كرد. 
به گزارش روابط عمومی  وزارت علوم  در اين حکم آمده است: با توجه به اهميت آموزش هاي مهارتي و جايگاه خاص آن در طرح آمايش آموزش عالي، از جناب عالي انتظار مي رود ضمن تلاش براي به انجام رسيدن هر چه سريعتر فرآيند انتقال و طراحي واحد سازماني مناسب، موجبات تداوم و ارتقاء برنامه هاي جاري و تدوين طرح جامع آموزش فني و حرفه اي را با بهره گيري از تمامي امكانات دانشكده ها و آموزشكده ها و جلب همكاري كليه مديران، مدرسان كاركنان مربوط در چارچوب طرح آمايش آموزش عالي فراهم سازيد.
 
گفتنی است دکترسهراب رضائي استاد یار مركز آموزش عالي فني انقلاب اسلامي می باشد و پيش از اين مدير كل آموزشي و پرورشي دفتر آموزش نظري و پيش دانشگاهي وزارت آموزش و پرورش و رئيس مجتمع آموزش عالي پيامبر اعظم(ص)بوده است.

به نقل از سايت وزارت علوم





ارسال توسط محمود حیدریه

 

 پذيرش مقاله يكي از پرسنل دانشكده در هفتمين همايش ملي خليج فارس
مقاله "ريشه شناسي و شناخت كاربردي واژه هاي اجتماعي انگليسي در گويش بوشهري" نوشته آقاي محمود حيدريه در همايش ملي خليج فارس پذيرفته شد. اين همايش هر ساله در روز ملي خليج فارس برگزار مي شود. بنا به اعلام دبيرخانه همايش مقرر گرديده است كه در اين همايش جناب آقاي احمدي نژاد در اين همايش سخنراني كنند.




تاريخ : یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:محمود حيدريه, بوشهر,خليج فارس,همايش, ,
ارسال توسط محمود حیدریه

 

همايش روساي آموزشكده هاي  فني و حرفه اي منطقه 4  روز چهارشنبه 24 فروردين و به ميزباني دانشكده هاي امام خامنه اي و الزهرا و در محل سالن اجتماعات ديوان محاسبات برگزار گرديد.

اين مراسم ساعت 30/9 با پخش آياتي از كلام الله مجيد و سرود جمهوري اسلامي آغاز شد. سپس كليپي در معرفي بوشهر كه در امور فرهنگي دانشكده امام خامنه اي تهيه شده بود، براي حاضران پخش شد. در ادامه آقاي بهروزي رييس دانشكده امام خامنه اي...

براي ديدن ادامه گزارش به ادامه مطلب برويد.



ادامه مطلب...

ارسال توسط محمود حیدریه

این خبر در سایت مجلس شورای اسلامی (خانه ملت) درج گردید

دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای به دانشگاه تبدیل می شوند
بر اساس آخرین خبر مندرج در سایت مجلس شورای اسلامی بخش کمیسیون تلفیق، دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای به دانشگاه تبدیل شده و ارتقاء می یابد.
مشروح این خبر در ذیل مندرج شده است:
کوچکی‌نژاد خبر داد: تبدیل آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای به دانشگاه در بودجه 90
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان این که بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق به پایان رسید، گفت:
"بر اساس مصوبه امروز آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش کشور به عنوان دانشگاه فنی و حرفه‌ای زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فعالیت خود ادامه می‌دهند."
جبار کوچکی‌نژاد ارم‌ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که کار بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق بودجه 90 مجلس به پایان رسید، تصریح کرد:
"گزارش نهایی این کمیسیون درباره این لایحه از یکشنبه (4 اردیبهشت) در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود."
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه‌های نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق گفت:
"بر اساس مصوبه این کمیسیون تمامی دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش کشور در سال 90 به عنوان دانشگاه فنی و حرفه‌ای زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فعالیت خود ادامه می‌دهند."
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان این که بیش از 180 آموزشکده فنی و حرفه‌ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورش در کشور فعالیت می‌کنند، اظهار کرد:
"با تصویب این پیشنهاد وضعیت این آموزشگاه‌ها ارتقا می‌یابد.کار بررسی لایحه بودجه سال 90 کشور عصر امروز (پنج شنبه اول اردیبهشت) در کمیسیون تلفیق بودجه 90 مجلس به پایان رسید و گزارش نهایی این کمیسیون درباره این لایحه از یکشنبه هفته آینده در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود."

جهت مشاهده اصل این خبر به لینک  http://www.icana.ir/NewsPage.aspx?NewsID=160053  مراجعه نمائید.





تاريخ : یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط محمود حیدریه

سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در دانشكده امام خامنه اي بوشهر گرامي داشته شد.

اين مراسم روز يكشنبه و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در محل نماز خانه دانشكده برگزار گرديد. در اين مراسم كه با حضور جمع كثيري از دانشجويان همراه بود، آقاي ابوذر بهمن نژاد مداح اهل بيت در ذكر مصائب حضرت فاطمه (س) مداحي نمودند. شايان ذكر است ايشان دانشجوي ورودي بهمن89 دانشكده امام خامنه اي بوشهر هستند.





ارسال توسط محمود حیدریه

 

تمرينات تيم واليبال دانشكده امام خامنه اي بوشهر

بنا به گزارش خبرنگارما و به نقل از آقاي هوشيار استاد رشته تربيت بدني، تيم دانشكده امام خامنه اي براي مسابقات استاني آماده مي شود و تمرينات خود را از پيش از نوروز آغاز نموده و بسيار اميدواريم كه با همين شالوده درمسابقات كشوري شركت كنيم.

 

اين مسابقات اواسط ارديبهشت برگزار خواهد شد.





ارسال توسط محمود حیدریه

 

در پی اعلام مجتمع مبنی بر بازدید از دانشکده امام خامنه ای بوشهر، روز سه شنبه 9 اسفند امور فرهنگی دانشکده امام خامنه ای بوشهر میزبان آقای علیمردان  رفیعی  بود. ایشان ضمن بازدید از بخش های مختلف فرهنگی دانشکده با روند کارهای دانشکده آشنا شدند و ضمن پیشنهاداتی برای بهبود دانشکده از فعالیت  های امور فرهنگی قدردانی نمودند.





ارسال توسط محمود حیدریه

 

به مناسبت روز 18 اسفند، روز بوشهر، امور فرهنگی دانشکده اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت روز بوشهر نمود. این مراسم که بطور باشکوهی و در نوع خود در بین دانشگاههای استان بی نظیر توصیف شد. دراین راستا امور فرهنگی برای آشنا نمودن دانشجویان دانشکده بالاخص دانشجویان غیر بومی ضمن هماهنگی با میراث فرهنگی بوشهر، اقدام به برگزاری بازدید از موزه دبیرستان سعادت نمود. علاوه بر این ضمن هماهنگی با موزه های مردم شناسی و دریا و دریانوردی ترتیبی داده شد تا دانشجویان بتوانند از این موزه ها نیز بطور رایگان بازدید کنند. در همین راستا، ضمن دعوت از استاد بلادی(رییس پیشین میراث فرهنگی)، ایشان طی سخنانی به تشریح تاریخ بوشهر پرداختند. ایشان در بخشی از سخنان خود ابراز داشتند: تاریخ 6 هزار ساله بوشهر هویت ماست. در این شهر اردشیر ساسانی نجات یافت، کوروش بر دریا مسلط شد. شایان ذکر است که به همین مناسبت یک مسابقه بوشهر شناسی نیز برگزار گردید که به سه نفر جوایزی اهدا گردید.





ارسال توسط محمود حیدریه

 

 

  

اولین جلسه کمیته پژوهشی دانشکده امام خامنه ای بوشهر در سال جاری در تاریخ 21/1/1390 و با حضور اعضاء پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید. در این جلسه آقای بهروزی رییس کمیته پژوهشی ضمن تبریک سال نو و جهاد اقتصادی و نیز میلاد حضرت زینب  به همکاران خاطر نشان کردند: خداوند می فرمایند بدون علم از چیزی پیروی نکیند. در واقع این آیه هشداری است برای تمام ما. ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره چشم انداز 20 ساله فرمودند: امیدوارم در سال 1404 طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در صدر مسایل عملی خاورمیانه و جهان قرار بگیریم.  ایشان همچنین با اشاره به طرح های دانشجویی گفتند: ما از افتخارات خود حمایت می کنیم و از تمام اساتید و دانشجویانی که در عرصه پژوهش کاری کنند استقبال می کنیم. در پایان این جلسه مقرر گردید که از تمامی مقالات حمایت مالی شده و کتب اساتید نیز پس از بررسی داوران به جهت استفاده دانشجویان به چاپ رسد.





ارسال توسط محمود حیدریه

امسال دانشکده امام خامنه ای بوشهر به حول و قوه خداوند توانست امتیاز 9 نفر به حج عمره را بگیرید. آقای بهروزی ریاست دانشکده در این باره به خبرنگار ما گفت: حج، فرصتی است برای خود و خدا شناختن. و چه بهتر که این فرصت در جوانی به وجود آید. ایشان همچنین اظهارامیدواری کردند که: امیدوارم مقدماتی فراهم شود که تمامی پرسنل به حج مشرف شوند و ما در این باره تمام تلاش خود را خواهیم کرد. بنا به گزارش خبرنگار ما این دانشجویان روز 9 اسفند از مسیر شیراز به عربستان عازم شدند و نیز روز 22 اسفند به ایران بازخواهند گشت.  





ارسال توسط محمود حیدریه

در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه دانشکده برگزار شد، آقای بهروزی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه کارکنان دانشکده امام خامنه ای بوشهر به پاس زحمات زیاد در طول نیم سال گذشته، خاطر نشان کردند: موفقیت یک مجموعه، حاصل تلاش فرد نیست؛ حاصل تعامل فرد با پرسنل است. ما توانسته ایم امروز در یک سطحی قرار بگیریم که حتی دانشگاه های مادر نیز از ما الگو می گیرند. ایشان همچنین ضمن تشکر ویژه از مجموعه آموزش، به تمامی کسانی که در طول مدت برگزاری امتحانات نیم سال اول تلاش بی وفقه ای داشتند به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی تقدیم نمودند





ارسال توسط محمود حیدریه

این مطلب را آقای حیدریه مسئول فرهنگی دانشکده در مصاحبه با خبرنگار نشریه ابراز نمودند و گفتند: با توجه به اینکه دانشکده امسال میزبان بسیاری از هم وطنان از سراسر کشور خواهد بود، برای میزبانی بهتر از این هم وطنان یک بست9فرهنگی که شامل نقشه بوشهر و راهنمی شهر بوشهر است، تقدیم هم وطنان خواهد شد. ایشان هم چنین اظهار داشتند: به مناسبت سال نو و نیز آشنایی دانشجویان و مهمانان نوروزی با شهر و استان بوشهر، نمایشگاهی از جاذبه های بوشهر در محل دانشکده برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 





تاريخ : چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط محمود حیدریه

آمادگی دانشکده در پذیرایی از مهمانان نوروزی

 

برای دیدن خبر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...

ارسال توسط محمود حیدریه

 

 
امور فرهنگی دانشکده امام خامنه ای بوشهر در یک اقدام مسئولانه وبلاگ خود را راه اندازی نمود. این وبلاگ شامل خبرهای دانشکده است. علاقمندان می توانند به آدرسemamkh.cocu.loxblog.com
مراجعه نمایند.




ارسال توسط محمود حیدریه

پس از انتشار شماره یک و دو نشریه داخلی و خبری دانشکده "بصیرت"، بسیاری از مشتاقان و دوستان آموزشکده، با ارسال نامه و ایمیل به دانشکده ضمن قدردانی از زحمات مجموعه دانشکده بالاخص جناب آقای بهروزی که در مدت کوتاهی منشاء خدمات بسیاری شده اند خواستار ادامه این کار شدند و اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری را نمودند. امور فرهنگی دانشکده امام خامنه ای بوشهر ضمن تشکر از دوستان و همراهان عزیز، مشتاقانه منتظر دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما می باشد. در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهادی می توانید به ایمیل مسئول امور فرهنگی آقای محمود حیدریه ارسال نمایید.

heydariyeh@yahoo.com

برای مشاهده نشریه در قسمت آرشیو موضوعی/نشریه بصیرت





ارسال توسط محمود حیدریه

"نخستین کلاس رانندگی با موتور سیکلت "در روز 8 اسفند در دانشکده امام خامنه ای بوشهر و با حضور جناب سروان آبادی در محل نمازخانه دانشکده امام خامنه ای بوشهر برگزار گردید. در این مراسم جناب سروان آبادی با اشاره به درصد بالای تصادفات در ایران، اظهار داشتند: سالانه بیش از بیست هزار نفر در ایران بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند که این آمار بسیار تکان دهنده است. ایشان با اشاره با رعایت نکات ایمن در حین رانندگی اضافه نمودند: درصد بالایی از تصادفات بخاطر عدم کنترل کامل بر خودرو است. ایشان با برشمردن اهمیت کمربند ایمنی خاطر نشان کردند: با بستن حداقل کمربند ایمنی می توان جان خود و خانواده خود را نجات داد. در ادامه این مراسم از سوی آقای بهروزی به جناب سروان آبادی لوح تقدیر و هدیه ای تقدیم گردید.

*برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید*



ادامه مطلب...

ارسال توسط محمود حیدریه

در این بانک که با تلاش امور فرهنگی دانشکده راه اندازی شده است، مجموعه مختلفی از سی دی های آموزشی و علمی و غیره در اختیار دانشجویان و پرسنل قرار داده خواهد شد. این بانک سی دی با حمایت ریاست دانشکده آقای بهروزی، آقای دشتی زاده معاونت محترم دانشجویی و آقای کردی معاونت محترم اداری و و مالی و با تلاشهای امور فرهنگی، آقای محمود حیدریه راه اندازی شده است. شایان ذکر است که تلاشهای آقای قمری، دانشجوی رشته ساختمان این دانشکده  در راه اندازی این مجموعه بسیار دخیل بوده است.





ارسال توسط محمود حیدریه

به یمن میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و نیز میلاد امام جعفر صادق(ع) سیستم بلوتوث دانشکده در امور فرهنگی راه اندازی شد. در این سیستم امور فرهنگی علاوه بر مجموعه قوانین و امور مربوط به دانشکده، به مناسبت های مختلف، آهنگ، کلیپ و مطالب مختلف را برای دانشجویان ارسال خواهد نمود.





ارسال توسط محمود حیدریه
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد