The Cultural Affairs of EMAM Khamenei College of Bushehr
امور فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای استان بوشهر

سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در دانشكده امام خامنه اي بوشهر گرامي داشته شد.

اين مراسم روز يكشنبه و به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در محل نماز خانه دانشكده برگزار گرديد. در اين مراسم كه با حضور جمع كثيري از دانشجويان همراه بود، آقاي ابوذر بهمن نژاد مداح اهل بيت در ذكر مصائب حضرت فاطمه (س) مداحي نمودند. شايان ذكر است ايشان دانشجوي ورودي بهمن89 دانشكده امام خامنه اي بوشهر هستند.





ارسال توسط محمود حیدریه

 

تمرينات تيم واليبال دانشكده امام خامنه اي بوشهر

بنا به گزارش خبرنگارما و به نقل از آقاي هوشيار استاد رشته تربيت بدني، تيم دانشكده امام خامنه اي براي مسابقات استاني آماده مي شود و تمرينات خود را از پيش از نوروز آغاز نموده و بسيار اميدواريم كه با همين شالوده درمسابقات كشوري شركت كنيم.

 

اين مسابقات اواسط ارديبهشت برگزار خواهد شد.





ارسال توسط محمود حیدریه

 

برگزاري مسابقات واليبال به مناسبت هفته معلم

بنا به گزارش خبرنگار ما، اين مسابقات از 4 ارديبهشت در محوطه دانشكده برگزار خواهد شد. دانشجويان مي توانند اسامي خود را حداكثر تا روز چهارشنبه 31 ارديبهشت به امور فرهنگي تحويل نمايند.

 

 





ارسال توسط محمود حیدریه

 

برگزاري مسابقات شطرنج دور دوم

به اطلاع دانشجويان عزيز مي رساند دور دوم مسابقات شطرنج روز چهارشنبه

ساعت 10 صبح

برگزار خوهد شد.





تاريخ : شنبه 27 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط محمود حیدریه

 

قابل توجه دانشجویان عزیز متقاضی اخذ گواهینامه موتور

 

 

جهت نام نویسی به امور فرهنگی مراجعه نمایید.در صورت ثبت نام تعداد زیادی از دانشجویان ، امکان برگزاری این امتحان در دانشکده میسر می باشد.

 





ارسال توسط محمود حیدریه

 

برای ثبت نام کلاس زبان هر چه سریعتر به امور فرهنگی مراجعه نمایید.

 





ارسال توسط محمود حیدریه

 

در پی اعلام مجتمع مبنی بر بازدید از دانشکده امام خامنه ای بوشهر، روز سه شنبه 9 اسفند امور فرهنگی دانشکده امام خامنه ای بوشهر میزبان آقای علیمردان  رفیعی  بود. ایشان ضمن بازدید از بخش های مختلف فرهنگی دانشکده با روند کارهای دانشکده آشنا شدند و ضمن پیشنهاداتی برای بهبود دانشکده از فعالیت  های امور فرهنگی قدردانی نمودند.





ارسال توسط محمود حیدریه

 

به مناسبت روز 18 اسفند، روز بوشهر، امور فرهنگی دانشکده اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت روز بوشهر نمود. این مراسم که بطور باشکوهی و در نوع خود در بین دانشگاههای استان بی نظیر توصیف شد. دراین راستا امور فرهنگی برای آشنا نمودن دانشجویان دانشکده بالاخص دانشجویان غیر بومی ضمن هماهنگی با میراث فرهنگی بوشهر، اقدام به برگزاری بازدید از موزه دبیرستان سعادت نمود. علاوه بر این ضمن هماهنگی با موزه های مردم شناسی و دریا و دریانوردی ترتیبی داده شد تا دانشجویان بتوانند از این موزه ها نیز بطور رایگان بازدید کنند. در همین راستا، ضمن دعوت از استاد بلادی(رییس پیشین میراث فرهنگی)، ایشان طی سخنانی به تشریح تاریخ بوشهر پرداختند. ایشان در بخشی از سخنان خود ابراز داشتند: تاریخ 6 هزار ساله بوشهر هویت ماست. در این شهر اردشیر ساسانی نجات یافت، کوروش بر دریا مسلط شد. شایان ذکر است که به همین مناسبت یک مسابقه بوشهر شناسی نیز برگزار گردید که به سه نفر جوایزی اهدا گردید.





ارسال توسط محمود حیدریه

 

 

  

اولین جلسه کمیته پژوهشی دانشکده امام خامنه ای بوشهر در سال جاری در تاریخ 21/1/1390 و با حضور اعضاء پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید. در این جلسه آقای بهروزی رییس کمیته پژوهشی ضمن تبریک سال نو و جهاد اقتصادی و نیز میلاد حضرت زینب  به همکاران خاطر نشان کردند: خداوند می فرمایند بدون علم از چیزی پیروی نکیند. در واقع این آیه هشداری است برای تمام ما. ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره چشم انداز 20 ساله فرمودند: امیدوارم در سال 1404 طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در صدر مسایل عملی خاورمیانه و جهان قرار بگیریم.  ایشان همچنین با اشاره به طرح های دانشجویی گفتند: ما از افتخارات خود حمایت می کنیم و از تمام اساتید و دانشجویانی که در عرصه پژوهش کاری کنند استقبال می کنیم. در پایان این جلسه مقرر گردید که از تمامی مقالات حمایت مالی شده و کتب اساتید نیز پس از بررسی داوران به جهت استفاده دانشجویان به چاپ رسد.





ارسال توسط محمود حیدریه

امسال دانشکده امام خامنه ای بوشهر به حول و قوه خداوند توانست امتیاز 9 نفر به حج عمره را بگیرید. آقای بهروزی ریاست دانشکده در این باره به خبرنگار ما گفت: حج، فرصتی است برای خود و خدا شناختن. و چه بهتر که این فرصت در جوانی به وجود آید. ایشان همچنین اظهارامیدواری کردند که: امیدوارم مقدماتی فراهم شود که تمامی پرسنل به حج مشرف شوند و ما در این باره تمام تلاش خود را خواهیم کرد. بنا به گزارش خبرنگار ما این دانشجویان روز 9 اسفند از مسیر شیراز به عربستان عازم شدند و نیز روز 22 اسفند به ایران بازخواهند گشت.  





ارسال توسط محمود حیدریه

در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه دانشکده برگزار شد، آقای بهروزی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه کارکنان دانشکده امام خامنه ای بوشهر به پاس زحمات زیاد در طول نیم سال گذشته، خاطر نشان کردند: موفقیت یک مجموعه، حاصل تلاش فرد نیست؛ حاصل تعامل فرد با پرسنل است. ما توانسته ایم امروز در یک سطحی قرار بگیریم که حتی دانشگاه های مادر نیز از ما الگو می گیرند. ایشان همچنین ضمن تشکر ویژه از مجموعه آموزش، به تمامی کسانی که در طول مدت برگزاری امتحانات نیم سال اول تلاش بی وفقه ای داشتند به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی تقدیم نمودند





ارسال توسط محمود حیدریه

این مطلب را آقای حیدریه مسئول فرهنگی دانشکده در مصاحبه با خبرنگار نشریه ابراز نمودند و گفتند: با توجه به اینکه دانشکده امسال میزبان بسیاری از هم وطنان از سراسر کشور خواهد بود، برای میزبانی بهتر از این هم وطنان یک بست9فرهنگی که شامل نقشه بوشهر و راهنمی شهر بوشهر است، تقدیم هم وطنان خواهد شد. ایشان هم چنین اظهار داشتند: به مناسبت سال نو و نیز آشنایی دانشجویان و مهمانان نوروزی با شهر و استان بوشهر، نمایشگاهی از جاذبه های بوشهر در محل دانشکده برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 





تاريخ : چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط محمود حیدریه

آمادگی دانشکده در پذیرایی از مهمانان نوروزی

 

برای دیدن خبر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب...

ارسال توسط محمود حیدریه

 

 
امور فرهنگی دانشکده امام خامنه ای بوشهر در یک اقدام مسئولانه وبلاگ خود را راه اندازی نمود. این وبلاگ شامل خبرهای دانشکده است. علاقمندان می توانند به آدرسemamkh.cocu.loxblog.com
مراجعه نمایند.




ارسال توسط محمود حیدریه

پس از انتشار شماره یک و دو نشریه داخلی و خبری دانشکده "بصیرت"، بسیاری از مشتاقان و دوستان آموزشکده، با ارسال نامه و ایمیل به دانشکده ضمن قدردانی از زحمات مجموعه دانشکده بالاخص جناب آقای بهروزی که در مدت کوتاهی منشاء خدمات بسیاری شده اند خواستار ادامه این کار شدند و اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری را نمودند. امور فرهنگی دانشکده امام خامنه ای بوشهر ضمن تشکر از دوستان و همراهان عزیز، مشتاقانه منتظر دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما می باشد. در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهادی می توانید به ایمیل مسئول امور فرهنگی آقای محمود حیدریه ارسال نمایید.

heydariyeh@yahoo.com

برای مشاهده نشریه در قسمت آرشیو موضوعی/نشریه بصیرت





ارسال توسط محمود حیدریه

"نخستین کلاس رانندگی با موتور سیکلت "در روز 8 اسفند در دانشکده امام خامنه ای بوشهر و با حضور جناب سروان آبادی در محل نمازخانه دانشکده امام خامنه ای بوشهر برگزار گردید. در این مراسم جناب سروان آبادی با اشاره به درصد بالای تصادفات در ایران، اظهار داشتند: سالانه بیش از بیست هزار نفر در ایران بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند که این آمار بسیار تکان دهنده است. ایشان با اشاره با رعایت نکات ایمن در حین رانندگی اضافه نمودند: درصد بالایی از تصادفات بخاطر عدم کنترل کامل بر خودرو است. ایشان با برشمردن اهمیت کمربند ایمنی خاطر نشان کردند: با بستن حداقل کمربند ایمنی می توان جان خود و خانواده خود را نجات داد. در ادامه این مراسم از سوی آقای بهروزی به جناب سروان آبادی لوح تقدیر و هدیه ای تقدیم گردید.

*برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب بروید*



ادامه مطلب...

ارسال توسط محمود حیدریه

در این بانک که با تلاش امور فرهنگی دانشکده راه اندازی شده است، مجموعه مختلفی از سی دی های آموزشی و علمی و غیره در اختیار دانشجویان و پرسنل قرار داده خواهد شد. این بانک سی دی با حمایت ریاست دانشکده آقای بهروزی، آقای دشتی زاده معاونت محترم دانشجویی و آقای کردی معاونت محترم اداری و و مالی و با تلاشهای امور فرهنگی، آقای محمود حیدریه راه اندازی شده است. شایان ذکر است که تلاشهای آقای قمری، دانشجوی رشته ساختمان این دانشکده  در راه اندازی این مجموعه بسیار دخیل بوده است.





ارسال توسط محمود حیدریه

به یمن میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و نیز میلاد امام جعفر صادق(ع) سیستم بلوتوث دانشکده در امور فرهنگی راه اندازی شد. در این سیستم امور فرهنگی علاوه بر مجموعه قوانین و امور مربوط به دانشکده، به مناسبت های مختلف، آهنگ، کلیپ و مطالب مختلف را برای دانشجویان ارسال خواهد نمود.





ارسال توسط محمود حیدریه
آخرین مطالب